Storitve

Tukaj smo da vam pomagamo

Z osebnim pristopom in individualno obravnavo strank vedno najdemo ustrezno rešitev za vas. Popolnoma se prilagodimo potrebam naših strank, zato smo za vas vedno dosegljivi in se ponašamo s hitro odzivnostjo.

Računovodsko svetovanje

Če ne razumete osnov računovodstva, vam informacije, ki jih sami lahko pridobite iz poročil, ne bodo veliko pomagale pri sprejemanju finančnih odločitev o prihodnosti vašega podjetja. Zato računovodsko svetovanje zajema več kot osnovno knjigovodstvo.

Računovodsko svetovanje vam pomaga razumeti, kaj pomenijo različna poročila in kako podatki, ki jih vidite, vplivajo na vaše podjetje.

 

Računovodsko svetovanje pomaga pri številnih opravilih, povezanih z računovodskimi storitvami kot so:

  • Finančno napredovanje
  • Analiziranje računovodskih izkazov
  • Določanje donosnosti vašega podjetja
  • Analiziranje plačilnih obveznosti, da ugotovite, kje vaše podjetje lahko prihrani denar
  • Določanje računovodskih storitev, ki jih potrebujete
  • Vzpostavitev doslednih računovodskih praks

Kadrovske storitve in obračun plač

Našim strankam nudimo celovite rešitve na področju obračuna plač in kadrovskega knjigovodstva. Nenehno sledimo zakonskim spremembam in usmeritvam, podatke ažurno obdelujemo in zagotavljamo pravočasne informacije.

Naše storitve zajemajo:

  • Obračun plač in povračila stroškov v zvezi z delom
  • Obvezna prijava pristojnim organom
  • Prijava/odjava zaposlenih v socialno zavarovanje
  • Denarna gibanja plač, davkov in prispevkov
  • Izvedba obračuna plač pri naročniku
  • Integralno vodenje evidenc:
    • Vodenje osebnih map delavcev
    • Vodenje evidence odsotnosti delavcev
    • Priprava obvestil o letnem dopustu
    • Vodenje evidenc, opozorila in opomini ob pomembnih mejnikih
    • Vodenje evidence obveznih zdravniških pregledov, opominjanje in organizacija pregledov
    • Priprava obveznih dokumentov (aktov) delodajalca
    • Vodenje obveznih evidenc pri delodajalcu
    • Arhiviranje podatkov o delavcih
  • Urejanje odpravnin ob upokojitvi, letni dopust
  • Optimizacija davkov menedžerjev
  • Zastopanje v davčnih inšpekcijah
  • Obveščanje strank o novostih na področju plač in kadrovskih storitev

Poslovno in davčno svetovanje

Naša ekipa si prizadeva zagotoviti pomoč in rešitve, ki presegajo tradicionalno davčno in računovodsko vlogo – preseči številke in dodati vrednost vašemu podjetju. Z našimi strankami oblikujemo dolgoročne odnose, v katerih postanemo zaupanja vredni svetovalci. V jeziku, ki ga razumete, vas vodimo skozi zapletenost davčnih in drugih predpisov, ki urejajo sodobno poslovanje. Pomagamo vam pri vsakodnevnih vidikih sledenja poslovnih prihodkov in odhodkov, pri izbiri najboljše davčne strukture za vaše podjetje in vlaganju poslovnih napovedi.

Skupaj izpopolnimo vaše računovodske in poslovne procese ter finančno poročanje, kar vam olajša sprejemanje najboljših odločitev za izboljšanje dobičkonosnosti poslovanja, vrednosti in uspešnosti.

Vodenje poslovnih knjig

Nudimo vam prilagodljivo oporo, ki jo potrebujete, in nikjer ni to bolj očitno kot v naši storitvi knjigovodstva in upravljalnega računovodstva. Vsakodnevne računovodske funkcije podjetja, kot so vodstveni računi in knjigovodstvo, so bistvene, a zamudne. Zato smo tu mi, specializirano podjetje, za opravljanje administrativnih funkcij. Ne glede na to, ali potrebujete pripravo rednih računovodskih izkazov ali samo pomoč na določenih področjih, smo tu za računovodsko podporo.

Pomagamo lahko pri:

  • Nastavitvi vašega računovodskega sistema, vključno z bančnimi in trgovalnimi računi ter enostavnim dostopom do informacij o upravljanju, ki jih potrebujete
  • Dogovarjanju in urejanju časovnega razporeda za obdelavo vaših računovodskih funkcij, kot so plačila, pobiranje dolgovanih zneskov podjetju in obračun plač
  • Pomoč pri pripravi vaših obračunov DDV
  • Izdelavi informacij o upravljanju, ki vključujejo ključne kazalnike uspešnosti
  • Ukvarjanju z obdelavo knjig strank, dobaviteljev in imenskih knjig, vključno z obdelavo in usklajevanjem vseh gotovinskih transakcij, ne glede na to, ali so te transakcije bančne, kreditne kartice ali blagajne
  • Upravljanju gotovine in bančnih dobroimetij ter odnos podjetja z bankirji
  • Zagotavljanju kritja za dolga obdobja odsotnosti, bodisi prek načrtovanega dopusta (porodniška) bodisi zaradi nepredvidenih okoliščin

 

Ne glede na to, ali potrebujete kratkoročno knjigovodsko podporo ali podrobnejše vodenje vašega podjetja, vam naša ekipa prihrani čas in pomaga pridobiti trden nadzor nad finančnimi informacijami podjetja.

Medletna poročila in pregled stanj

Poleg priprave in objave letnih računovodskih izkazov pripravljamo medletna poročila. Vmesne finančne informacije so v revizijskih standardih opredeljene kot popoln ali zgoščen sklop računovodskih izkazov, ki zajemajo obdobje, krajše od enega polnega leta, ali zajemajo 12-mesečno obdobje, ki se konča na datum, ki ni konec poslovnega leta podjetja.

Namen posla preglednih vmesnih računovodskih informacij je zbrati dovolj dokazov, ki tvorijo osnovo za poročanje o tem, ali je revizor seznanjen s kakšnimi koli pomembnimi spremembami, ki bi jih bilo treba narediti v računovodskih izkazih, da bi bili v skladu z okvirom poročanja.